Voilà

Eten en drinken is belangrijk voor uw cliënten en patiënten. Een goed product, een prettige sfeer en professionele medewerkers dragen bij aan een hoge maaltijdbeleving. Wij kunnen u helpen gastvrijheid uit te dragen door onze gastvrijheidstrainingen aan te bieden, deze trainingen worden verzorgt door onze partner Voilà.

Duidelijk, uitdagend en verdiepend. Zo ervaren deelnemers Voilà's trainingen, workshops en colleges over succesvol en gastvrij ondernemen. Zelfs uw medewerkers die doorgaans "doeners" en geen "zitters" zijn ervaren dat de tijd vliegt tijdens een training of college, omdat ze actief betrokken worden in een prettige sfeer. Voilà biedt onder andere: gastvrijheidstraining/klantvriendelijkheidstraining, horecavaktechniektraining, verkooptraining, receptietraining, persoonlijke ontwikkeling & persoonlijk leiderschapstraining en  telefoontraining.

Voilà geeft individuele en groepstrainingen, aangepast aan uw vraag. Ze biedt daarin een ideale mix van kennis en ervaring. Zo onderbouwt en nuanceert ze theoretische kennis met voorbeelden uit de praktijk. Daarbij gebruikt ze haar theoretische kennis om praktijkproblemen inzichtelijk te maken. Voilà zorgt ervoor dat zelfs de meest complexe onderwerpen begrijpelijk zijn voor de deelnemers, ongeacht het bedrijfsniveau waarop zij functioneren.

Voilà

Voilà en Distrivers hebben samen een whitepaper geschreven "Leidinggeven aan Gastvrijheid". Hierin worden 5 tips gegeven waarmee leidinggevenden het beste gastvrijheid kunnen faciliteren.

- Vertoon voorbeeldgedrag
- Angst is een slechte raadgever
- Beloon gastvrijheid
- Zie het multidisciplinaire karakter van gastvrijheid in
- Neem gastvrijheid als onderdeel van het inwerkproces 

U kunt deze whitepaper aanvragen door een mail te sturen naar marketing@distrivers.nl